ITAKA to największe biuro podróży w Polsce. Za to, by Stadion Opolski powstały przy ulicy Olejnika nosił nazwę ITAKA Arena, firma będzie płacić milion złotych rocznie.
– Itaka pokazała, że można w Opolu zrobić globalną firmę. Stadion tez jest miejscem sukcesu. I oby tak było dalej. To nowoczesny stadion jeden z najpiękniejszych w Polsce. Itaka również zyskuje – przekonuje Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.
Piotr Henicz z zarządu firmy podkreśla, że ta niezwykle cieszy się z podpisania umowy.
Tomasz Lisiński, prezes Odry Opole, podczas konferencji pokazał, że fakt, iż mieście teraz będzie ITAKA Arena, to zatoczenie koła przez historię. Wszystko za sprawą koszulki klubu sprzed lat, na której eksponowane było logo firmy.

– Największe marki powinny się przyciągać. Itaka to jedna z największych firm w regionie. Odra Opole to najbardziej rozpoznawalny klub – mówił.
Nowy stadion w Opolu będzie nosił nazwę ITAKA Arena przez najbliższych pięć lat. Tyle obowiązuje umowa w tej sprawie.
Przypomnijmy, iż w pierwszym terminie naboru propozycji nazwy obiektu wpłynęły dwie oferty. Obie Zakład Komunalny uznał za niezadowalające. Dlatego konkurs unieważniono i powtórzono.

Marka ITAKI będzie eksponowana w wielu miejscach obiektu, m.in. na elewacji budynku, przy wejściach, bramach, ale także na materiałach reklamowych prezentowanych podczas wydarzeń sportowych i kulturalnych. Nowe logo pojawi się także na materiałach promocyjnych związanych z obiektem oraz w komunikacji wewnętrznej spółki. Sponsor może również podświetlać membranę obiektu na wybrany kolor.
Czytaj także: Stadion Opolski w dzień otwarty przyszły zobaczyć tłumy Opolan
***
Odważne komentarze, unikalna publicystyka, pasjonujące reportaże i rozmowy – czytaj w najnowszym numerze tygodnika „O!Polska”. Do kupienia w punktach sprzedaży prasy w regionie oraz w formie e-wydania