Ratusz w Opolu bez rejestracji wizyty przez internet
Ratusz w Opolu na stronie internetowej ma instrukcję, w myśl której osoby chcące złożyć dokumenty do wydziału spraw obywatelskich – na przykład wniosek o dowód osobisty – powinny umówić się na wizytę za pomocą dedykowanego portalu.
– Tyle, że ten portal nie działa. Już od około trzech tygodni – wskazuje pan Przemysław.
– Po kliknięciu w link wyświetla się komunikat, że konto w serwisie jest zawieszone. To sugeruje, że ktoś zapomniał zapłacić za usługę hostingową – komentuje.
Adam Leszczyński, rzecznik opolskiego ratusza, przekonuje, że przerwa w działaniu serwisu jest „chwilowa”. I że ma to związek z pracami technicznymi.
– Chodzi o rozszerzenie systemu kolejkowego o nowe możliwości, m.in. podzielenie aby działał niezależnie w poszczególnych strefach. Ponadto prace mają jeszcze bardziej usprawnić jego funkcjonowanie. System rozwijamy kompleksowo i chcemy wszytko zrobić za jednym razem – mówi.
Kiedy internetowy system rejestracji opolskiego ratusza zacznie działać? Tego na razie nie wiadomo. Adam Leszczyński zapewnia, że nastąpi to tak szybko, jak to możliwe. Przyznaje, że do tego czasu obowiązuje tylko osobiste przychodzenie do urzędu, branie numerków i czekanie w kolejkach.
– Ale jak skończymy, to obsługa zdecydowanie się poprawi – deklaruje rzecznik ratusza.
Czytaj dalej: Dewastacja parku w Opolu przed imprezą TVP? „Polana rozorana, auta między drzewami”